Het lijkt er op dat mijn titels steeds korter worden naarmate ik me minder happy voel. Althans, dat concludeerde ik vanochtend toen ik nadacht over mijn blog posts van de afgelopen week.
Ik zou er eens een analyse op los moeten laten, het soort onderwerpen, het soort titels en de lengte van de blog posts die ik schrijf in relatie tot hoe ik me voel of waar ik mee bezig ben.
[ ]
[oh sorry. ik was even weg, door mijn blog posts scrollen]
Ik ben niet zo van de korte titels, blijkt! Weer iets geleerd over mezelf.
Wel heb ik de indruk, als ik zo snel kijk, dat de posts op dit blog die eenwoordige titels hebben, over het algemeen wat meer gewicht hebben. En meer emotie.
Een greep:
- Kersteilandjes
- Later
- Eeuwig
- Bemoeizucht
- Onvoorstelbaar
- Repatdingetjes
- Dankbaarheid
- Licht
- Winkelervaring
- Smoesjes
- Creativitijd
- Dankbaarheid (nog een keer!)
Er zitten heel wat blog posts tussen die tot mijn favorieten behoren. Grappig, no?
Eenwoordige blog post titels.
Verstandig? Nee, lieve lezer. Eenwoordige titels zijn niet handig in deze tijd van social media en online contentconcurrentie. Ik zou het je van harte af moeten raden, als social media-blog-contentexpert die haar rol in het online leven serieus neemt.
Of: doe zoals ik. Doe lekker wat je wilt wanneer je dat wilt. Jouw blog, jouw regels.
Jouw
Titels.
- Creëren is schrappen - 2 januari 2025
- Versla de oud & nieuw-blues - 31 december 2024
- Afscheid van een digitaal verleden - 30 december 2024
Heleen Moes zegt
Ik hoop dat er spoedig meer-woordige titels verschijnen, als dat betekent dat jij meer happy bent 😉
Elja Daae zegt
Awwww! Wat LIEF! 🙂
Peter Pellenaars zegt
Persoonlijk vind ik ze veel en veel mooier en mysterieuzer, die eenwoordige titels. Ze prikkelen veel meer mijn fantasie dan die uitleggerige en van alle hoogscorende trefwoorden voorziene titels. Maar ja, eenheidsworst it is in the world of SEO…